26. november 2018
Utestengelse
En i klassen er ofte alene/med en annen. Jeg vet ikke om jeg skal si noe til henne eller la være. Jeg kjenner meg nemelig igjen i det.

Tema: Mobbing Skole
Hei!
Så fint at du bryr deg om hvordan hun har det. Det kan godt hende at hun blir veldig glad hvis du snakker med henne, og viser at du bryr deg. Du kan også si i fra til en lærer, helsesøster eller en annen voksen. De voksne på skolen skal passe på at alle elevene har det bra, og hjelpe til sånn at alle har noen å være sammen med.
Du skriver at du kjenner deg igjen i det. Kanskje du også kan snakke med noen om hvordan du har det?
På denne siden kan du lese noen tips til hvordan du kan være med å skape et godt skolemiljø.
Lykke til!