4. juni 2019
Trekk eksamen
Hei! Kan man komme opp i skriftlig og muntlig eksamen på vg1 studiespesialiserende? Lærerene sier man ikke kan og de har aldri opplevd det, men noen sier man kan… kom opp i engelsk skriftlig, kan jeg da komme opp i muntlig?

Tema: Skole
Hei,
Takk for spørsmålet ditt.
Slik vi forstår det så skal du bare kunne komme opp i en eksamen i 1VG. Det er enten en skriftlig eller en muntlig. Alt dette skjer ved trekning av eksamenskandidater.
Det finnes en rekke linjer og fag, så for å være på sikre siden så anbefaler vi deg å snakke med en rådgiver på skolen din. Han eller hun har oversikt over dette. Du kan også sjekke dette ut med fylkeskommunen der du bor. De har ansvaret for den videregående opplæringen.
Lykke til!