7. desember 2017
Dette spørsmålet og svaret er over 2 år gammelt. Lover og regler kan ha endret seg siden da. Spør gjerne på nytt om du er usikker.
Sommerfugler i magen
Hver gang det er kappløp eller konkurranser gruer jeg meg. Ikke fordi at jeg ikke liker det, men jeg bare gjør det.

Tema: Fritid
Hei,
Så fint at du skriver til oss hos Barneombudet.
Det er nok mange som gruer seg til hver eneste konkurranse. Til og med de som konkurrerer ofte og er helt vant til det, gruer seg. Det er helt vanlig. Hvis du gruer deg sånn at du ikke klarer å gjøre det du har lyst til, kan det være lurt å snakke med en voksen om det. Så kan du få hjelp til å ikke grue deg sånn. Men litt gruing før konkurranse er helt normalt.