9. mai 2019
Slått ned av voksen
Er det virkelig slik at jeg få ingen hjelp å få når det gjelder de som har Slått meg ned ?
Føler diskriminert og politi bryr seg ikke om meg og beskytter de som er voldelig selv om de fikk informasjon om hvem de er.
Kan barneombudet hjelpe meg ?

Tema: kriminalitet
Hei,
Fint du kontakter oss.
Det er litt vanskelig for oss å svare på spørsmålet ditt. Vi vet litt lite om hva som har skjedd her. Vi forstår at du har blitt slått ned av en eller flere personer og at du opplever at politiet ikke hjelper deg.
Har du snakket med foreldrene dine om dette? Hvis ikke, bør du gjøre det. Er det vanskelig for deg å ta det opp med dem, så bør du snakke med en lærer eller en rådgiver på skolen du går på. De kan hjelpe deg med å finne ut av dette og kanskje hjelpe deg med å snakke med politiet på nytt.
Vi håper dette ordner seg for deg. Ta gjerne kontakt med oss igjen om det er noe mer du lurer på.