14. juni 2019
Sinnesproblemer
Hei. Noen ganger blir jeg så forbannet at alle sosiale normer flyr rett ut vinduet. alt for meg er lov da. Familien min har ikke alt for mye penger. jeg trenger hjelp men har ikke lyst til og byrde slekt og familie

Tema: Bli hørt
Hei!
Fint du kontakter oss.
Vi forstår at det kan bli litt trøblete både for deg og andre når du blir så sint. Vi tror kanskje du bør snakke litt med læreren din eller en annen voksen du stoler på.
Du kan også be om en samtale med helsesykepleier (helsesøster) på skolen du går på. Vi vet det finnes teknikker som er til hjelp for mange slik at de kan  mestre følelsene sine så det ikke koker over så fort.
Vi håper dette fikser seg. Lykke til!