30. januar 2020
Sex
Jeg liker å onanere, men ingen andre syns det er deilig. Jeg vet ikke hva jeg skal si når de andre spør om jeg onanere?

Tema: Følelser
Hei, og takk for at du skriver til oss.
Vi hos Barneombudet svarer på spørsmål om barns rettigheter. Det er andre enn oss som er bedre til å svare på spørsmål om følelser. Du kan skrive eller ringe til Kors på halsen. Der kan du spørre om det meste, og du trenger ikke å fortelle hvem du er.
Du kan også snakke med helsesykepleier på skolen din. De er flinke til å snakke med barn og unge om kropp og følelser.