4. april 2019
Dette spørsmålet og svaret er over 1 år gammelt. Lover og regler kan ha endret seg siden da. Spør gjerne på nytt om du er usikker.
Selvtillit
Hvordan få bedre selvtillit

Tema: Følelser
Hei,
Takk for spørsmålet ditt.
Vi hos Barneombudet svarer først og fremst på spørsmål som handler om barns rettigheter. Vi har dessverre ikke noen gode svar på hvordan du kan få bedre selvtillitt.
Vår råd er at du går inn på nettsiden til Kors på halsen, som er en tjeneste hvor du kan ringe, chatte eller skrive en mail. Da kommer du i kontakt med en voksen du kan stole på. Her kan du snakke anonymt, det vil si at den du snakker med ikke kan se hvem du er. De vil helt sikkert gi deg noen gode råd om selvtillit.
Lykke til!