5. september 2018
Dette spørsmålet og svaret er over 1 år gammelt. Lover og regler kan ha endret seg siden da. Spør gjerne på nytt om du er usikker.
Overgrep
Hvis jeg er en ungdom som har begått overgrep mot et barn, hvor kan jeg få hjelp eller finne noen å snakke med?

Tema: kriminalitet
Hei,
Fint at du ber om hjelp.
Du kjenner helt sikkert til at det er svært alvorlig å utsette barn for et overgrep. Vi ser at du er ung og det er derfor viktig at du får hjelp.
Vårt tips i denne omgang er at du sjekker ut nettsiden til dinutvei.no
Dette er en nasjonal nettside som tar for seg temaer som handler om seksuelle overgrep. Her kan du be om hjelp og stille spørsmål anonymt.
Vi oppfordrer deg til å sjekke ut denne siden. Det er viktig at du får snakket med noen om dette.