11. oktober 2019
Moren, heime
Hei!, jeg har vanskelig hjemme med moren min. jeg ble kjent mama då jeg var 12, då jeg var liten til 12 år bodde jeg sammen med tanten min og oppvokst med tanten og jeg har savnet henne veldig mye. mama og tanten har ikke god kontakt, mama liker ikke faren min heller som hun sier til meg, også sa hun at faren min er døde, men jeg vil finne ut om det er sant, jeg vet ikke hva som skjer med familien min, fordi de liker ikke med hverandre. jeg og mama kan ikke forstå med hverandre, hun slår meg når hun vil, hun torturert meg, jeg er redd, hun sa til meg at jeg forteller ikke til noen om dette ellers sa hun at hun skal drepe meg og få meg ut av landet. HVA SKAL JEG GJØRE?? jeg
Takk for svaret

Tema: Familie Vold
Hei,
Det du opplever er fysisk og psykisk vold. Det er ikke greit. Du må ta kontakt med en voksen du stoler på. Da kan den voksne hjelpe deg videre.
Hvis du går på skolen så bør du snakke med en lærer du stoler på eller helsesykepleier på skolen din. Dette er personer som kan veilede deg og gi deg råd på hva du skal gjøre videre.
Hvis du trenger hjelp med en gang kan du kontakte politiet på 112. Du kan også ringe til Alarmtelefonen for barn og unge på 116 111. Der svarer barnevernet og de kan hjelpe deg videre.
Røde Kors telefonen hjelper barn som kan bli sendt ut av landet. Du kan ringe eller chatte. Du kan være anonym.
Barn skal ikke ha det sånn som deg. Det er viktig at du får hjelp så vi håper du tar kontakt med noen.
Send oss gjerne en ny melding om det er noe mer vi kan hjelpe deg med.