25. mars 2019
mobbing i klassa
Hei!
jeg blir mobbet i klassen min. Når vi har en gruppearbeid, så de samarbeider ikke med meg, men det er ikke alle i klassen, det er noen som liker ikke meg å vere når vi har en gruppearbeid i klassen. jeg føler meg utsatt pga det, jeg vet ikke hva skal jeg gjøre. Hjelp meg med noen tips.
Takk for svaret:)

Tema: Mobbing Skole
Hei,
Det er viktig at du tar dette opp med lærer eller rektor på skolen din. De har plikt til å hjelpe deg slik at du ikke skal oppleve å bli holdt utenfor eller føle deg mobbet i klassen din.
Alle skoleelever har rett til å ha det bra og være trygg på skolen. Vi har laget en egen side hvor du kan lese mer om hvordan du går fram for å få hjelp til å løse dette problemet. Les mer om mobbing på skolen