26. november 2019
mobbing
hei jeg var venn med er jente så ble vi uvenner hun mobber meg og baksnakker meg hele tiden og jeg er ny i klassen og har ingen venner alle liker hu ikke meg hun sa til alle at jeg hater dem og sån jeg har ingen å gå med og leke med jeg føler meg helt alen og alle sier at jeg er slem føler meg som jeg er dårlig person 😓😓😢😢😭😭😭

Tema: Mobbing
Hei,
Fint du kontakter oss.
Vi forstår at du har det vanskelig på skolen nå. Det er viktig at du sier i fra til en voksen på skolen om hvordan du har det. Skolen må da sørge for at mobbingen tar slutt og at du får den hjelpen du trenger for å få en god skolehverdag.
Du kan lese mer om dette på vår nettside om mobbing på skolen
Kanskje bør du også be om en samtale med helsesykepleier på skolen din. Det er ikke så greit å være ny et sted og føle seg utenfor. Helsesykepleiere er ofte flinke til å lytte og gi gode råd.
Vi har tro på at det vil ordne seg for deg, men det er viktig at du sier fra på skolen om hvordan du har det nå.