4. februar 2019
mobbing
Er det lov og presse folk som de faller hardt ned i bakken. Selv-om det er lov og presse innenfor for fotball. Har man lov og presse folk hardt.

Tema: Mobbing
Hei!
Det er ikke lov til å gjøre noe mot andre som gjør at de får vondt eller blir lei seg, verken i fotball eller ellers. Mange voksne fotballspillere tar for hardt i noen ganger, men da blir det gult kort og frispark. Når barn spiller, skal man ikke presse eller dytte så hardt at noen faller og slår seg.
Hvis dette er noe du har opplevd, tror vi du bør snakke med en voksen om det. Det kan for eksempel være læreren din eller foreldre. De kan hjelpe deg med å si mer om hvor grensene går og si fra til de som dytter på fotballbanen.