31. august 2018
mobbing
jeg er gutten som brakk armen jeg skulle begynne på fotball den dagen de skjedde og siden fylkesmanen sa jeg burde begynne på aktiviteter tenkte eg på fotball siden jeg er god til de. men de eg ikke viste var at laget mitt består av alle gutene som mobber meg. burde jeg skifte aktivitet?

Tema: Fritid Mobbing
Hei igjen 🙂
Det var lurt å begynne på fotball. Samtidig skjønner vi at det ikke er noe gøy at de som mobber også går der.
Vårt råd er at du og foreldrene snakker med fotballtreneren om dette. Fotballklubben skal passe på at ingen blir mobbet. Kanskje kan dere finne en løsning sånn at det går greit å spille fotball sammen de andre? Kanskje kan du prøve en liten stund å se hvordan det går?
Vi kan dessverre ikke svare på om du bør skifte aktivitet, siden vi ikke kjenner deg så godt. Det er viktig at du gjør det som føles best for deg! Det er også helt greit å bytte aktivitet hvis du vil det!
Har du forresten en helsesøster på skolen? Kanskje du kan snakke med han/henne om ting?