14. mars 2019
Mamma er sur når jeg er syk og ikke orker noe
Hei😞
Jeg er syk i dag også spurte jeg mamma om hu kunne hente en yoghurt til meg…hun svarte at jeg kan gjøre det selv!Jeg sier at jeg ikke orker pga hodepime og feber.(38* grader)Jeg fortsetter å mase og sier at nå VISER HUN IKKE OMSIRG!!!!!Hun hører ikke å jeg MÅ GÅ Å HENTE YOGHYRTEN!!!!!HVORFOR ER MAMMA HELE TIDEN SUR Å PLAGER MEG NÅT JEG ER SYK Å HAR FEBER?????¿?????????!!!!!!!!!!

Tema: Familie
Hei
Det er litt vanskelig for oss å svare på hvorfor moren din ber deg hente yoghurt selv. Det kan hende hun hadde det travelt med andre ting og mente du kunne klare å hente den selv om du var syk.
Hvis du opplever at moren din er sint på deg, må du forsøke å snakke med henne om hvordan du har når du er syk og hva du føler når hun er sint. Hvis du synes det er vanskelig å snakke med henne om dette så har vi laget noen tips til deg på nettsiden vår om hvordan du kan starte en slik samtale.