24. mars 2020
Løy
Hei dette er meg gjen det er jeg som fortalte deg om at jeg løy om at moren min slår meg og sa det til læreren, Jeg fortalte sosial lærer at jeg løy hun sa at jeg skulle ringe henne hvis jeg hadde tid jeg har ikke tid så sa hun OK hun heter, og nå er jeg i tråbel kan du hjelpe meg jeg vil ikke at foreldrene mine skal finne ut om det Pls hjelp meg

Tema: Familie
Hei igjen!
Kanskje du kan skrive til sosiallæreren i stedet, sånn som du har gjort til oss? Eller kanskje hun kan ringe deg en tid som passer for deg?
Det kan også hende det går helt fint om foreldrene dine får vite det. Som sagt så er det helt greit å gjøre feil.
Du kan også ta kontakt Kors på halsen. Det er en telefon og chat der du kan snakke med voksne, som kan gi deg noen råd om hva du kan gjøre. Det er gratis og du kan være anonym.
Her finner du mer informasjon: Kom i kontakt med Kors på halsen
Lykke til!