29. april 2019
Irritasjon
Er det vanlig å bli så irritert på noen at du vil slå til dem?.. Jeg har så lyst til å slå til en person så hardt til h*n er nede på bakken!

Tema: Følelser
Hei,
Takk for spørsmålet ditt.
Det er nok flere enn deg som kan oppleve å bli så sint at de har lyst til å slå noen. Det som er viktig når opplever dette er jo nettopp å ikke slå. Greier du det, så har du greid å kontrollere følelsene dine. Det er jo bra!
Det kan være viktig å prate med noen voksne om slike følelser. Kanskje kan du få noen gode råd på hva du skal gjøre i slike situasjoner og hvorfor du blir så sint og hvordan du eventuelt kan finne en løsning på denne utfordringen.
Ung.no har en side om det å være sint som kanskje kan være fin å lese.