3. januar 2019
Dette spørsmålet og svaret er over 1 år gammelt. Lover og regler kan ha endret seg siden da. Spør gjerne på nytt om du er usikker.
hotell
Kan tre jenter på 15,16 og 17 år bestille hotell i Oslo?

Tema: Aldersgrense
Hei,
Takk for spørsmålet!
Det kan se ut til at aldersgrense for å bestille rom på hotell kan være forskjellig mellom de ulike hotellene. Flere hoteller har 18 års grense, men vi vet ikke om det gjelder for alle hotellene i Oslo. Dette må dere sjekke ut selv.
Dere kan ikke reise til Oslo alene uten at foreldrene dere vet om det og synes det er greit. Her kan dere lese mer om hva foreldre kan bestemme i livet deres så lenge dere er under 18 år.