29. april 2019
Gutt😖
Hei jeg er den samme jenta som skrev at jeg ble svett i hendene av en gutt men jeg tror han er forelsket i meg jeg må spørre men jeg tør ikke!jeg lurer på hva skal jeg gjøre

Tema: Følelser
Hei!
Så fint å høre at du er forelsket! Det er ganske vanlig å være usikker når man er forelsket.
Vi er ikke så gode på å gi råd om det å være forelsket. Barneombudet svarer først og fremst på spørsmål som handler om rettigheter.
Vi anbefaler deg heller å kontakte Kors på halsen. De er flinkere enn oss til å gi råd om det du lurer på. Ellers så kan du også snakke med en annen du stoler på om det å være forelsket, for eksempel helsesykepleier/helsesøster eller foreldrene dine.
Lykke til!