20. november 2019
Forhold med lærer
Jeg er forelska i en lærer på skolen. Den ene timen hvor jeg hadde slitt litt og hadde begynt å gråte gikk jeg ut. Sliter sosialt og i timen. Går til helsesøster osv. Han kom ut og tok meg inn på et grupperom. Jeg satt meg i sofaen og han satt seg ganske nærme meg. Han la seg på ryggen med ryggen litt opp mot veggen å ba meg sette seg der mellom beina hans. Jeg følte meg veldig trygg og at jeg kunne slappe av å prate om hva som helst og problemene. Han flyttet hånda si gradvis nærmere fitta mi. Han spurte meg om han fikk liv. Jeg skjønte ikke hva han mente så jeg sa bare eehhh. Så la han hånda si der og tok den indi og begynte å fingre meg. Det var første gangen på lenge at jeg kunne slappe av helt i kroppen. Tror han også synes det var godt. Etter det så har det skjedd mellom 1-7 ganger om dagen. Og det er bedre etter vær gang. Han spør meg aldri om sex, at jeg skal suge han eller noe sånt. Er dette rart? Han gjør det ikke for hans fordel. Det er ikke misbruk av yrkestilling. Gleder meg til å se han vær dag på skolen

Tema: Følelser Vold
Hei,
Så fint at du skriver til oss. Det du forteller om er ikke greit. Vi forstår at du synes det er godt, og at det er trøst for deg. Men når han er voksen og du er barn så er det uansett ikke greit.
Det læreren din gjør er ikke lov. Det er straffbart for ham å ha et seksuelt forhold til en under 16 år. Og det er alvorlig siden han er læreren din. Du er sårbar, og han utnytter situasjonen, uavhengig av om han gjør det for din skyld eller ikke. Dette vet han som er voksen.
Det dere gjør kan ha alvorlige konsekvenser, og dere kan ikke fortsette med det. Det virker på oss som du egentlig forstår at det som skjer er galt. Det er læreren som har ansvaret for at dette stopper, men du kan også gjøre noe. Du kan si ifra at dette ikke kan skje flere ganger. Dersom du trenger hjelp kan du si ifra til en voksen du stoler på. Du kan også velge å gå til politiet, eller melde ifra til en annen ved skolen. De voksne skal hjelpe deg og ta vare på deg.
Er det noe mer du lurere på,så ta kontakt med oss igjen.