11. oktober 2019
følelser
mamma og pappa er skilt. når jeg og lillesøster(hun er 4 år) er hos pappa pleier jeg å høre at pappa sier "ta på tissen min" til lillesøster. jeg pleier å høre at lillesøster ikke vill og noen ganger roper hun på meg, men da sier pappa "NEI! n

Tema: Familie Vold
Hei,
Så bra at du sier fra. Dette er ikke greit. Det er viktig at du sier ifra til en voksen som kan hjelpe dere.
Du kan si det til helsesykepleier på skolen, en lærer du stoler på eller noen andre i familien din. De skal hjelpe deg. De kan også være med deg hvis du vil snakke med mammaen din.
Hvis du ikke har noen du kan snakke med, kan du ringe til Alarmtelefonen for barn og unge på 116 111.
Du kan også sende oss en e-post til post@barneombudet.no, så kan vi hjelpe deg videre.