4. september 2018
Familie
Jeg prøver og være sterk og positiv og glad i meg selv og ikke gråte minste eller største ting tårene triller hvis det skjer noe i familien min

Tema: Følelser
Hei
Takk for at du skriver til oss.
Det er flott at du forsøker å tenke positivt og være glad. Hvis noe trist skjer, er det likevel både greit og lurt å gråte litt. Men kanskje aller viktigst er det å snakke med noen hvis noe leit skjer i familien din.
Hvis du trenger noen å dele tankene dine med neste gang det skjer noe, kan du ringe til alarmtelefonen for barn og unge. Her jobber det flinke mennesker som er vant til å lytte til barn som har det vanskelig hjemme, og som kan hjelpe deg videre. Du kan være anonym.