24. juni 2019
Dyr og familie
Hei jeg har vert med på ridekurs 3 ganger og rideleir 3 ganger og jeg har veldig lyst til og ri mer. Vi har plass til og ha hest men jeg vet at jeg ikke kan nok enda til og ha egen hest selv om jeg har veldig lyst. Jeg har en mamma som er vant med hest men etter en ulykke da hun var 16 år har hun vert redd for og ri men bare for og ri hun er ikke redd for og klappe eller stelle med hesten. Vi bor ganske langt ut på landet å det er få muligheter for og ri den nermeste er en time unda og jeg er villig for å kjøre så langt en gang i uka bare for og ri men jeg føler at jeg kunne stelt med hest vêr eneste dag. Det er også ridekurs noen få ganger i året der jeg bor. Jeg sliter litt med angst men er utrolig rolig med hest og det er som om alle skremmende tanker bare forsvinner og jeg føler meg så trygg, hvordan skal jeg få til og kunne ri og stelle med hest mer?

Tema: Fritid
Hei!
Det høres ut som du har det veldig fint når du driver med hest, det er bra!
Vi kan nok ikke svare på hvordan du kan få til å ri og stelle enda mer med hest. Det er foreldrene dine som bestemmer dette. Foreldre skal lytte til hva barna mener og legge vekt på dette.
Vi synes du beskriver og argumenterer godt for hva du ønsker. Dette kan du bruke når du snakker med foreldrene dine om hva du kan få gjøre mer av i fremtiden.
Lykke til!