25. mars 2019
Depresjon
Hei jeg er en 13 snart 14 år gammal gutt som sliter med depresjoner nesten hele tiden og det går veldig fort ut over folk. Jeg får depresjonene av at jeg vil ha kjæreste men det nytter ikke og folk har begynt og kalle meg homo men jeg er ikke det hva skal jeg gjøre.?

Tema: Følelser
Hei,
Takk for spørsmålet ditt.
Vi skjønner at du ikke har det så lett akkurat nå. Det er likevel litt vanskelig for oss å vite hvor alvolig dette er.
Vi tror det er lurt at du snakker med noen voksne du stoler på om hvordan du har det. Det kan være foreldrene dine, en lærer på skolen eller helsesykepleier (helsesøster) på skolen din. Av og til er det små ting som skal til for at du skal føle deg bedre. Hvis du trenger mer hjelp, så kan for eksempel helsesykepleier hjelpe deg videre.
Vi har også laget en samleside over ulike tjenester du kan kontakte hvis du trenger noen å snakke med. Les mer om noen å snakke med Kanskje finner du noe som passer for deg her.
Vi håper dette kan hjelpe deg litt videre. Er det noe mer du lurer på, så kontakt oss igjen.