21. mai 2019
Bryr dere
jeg tror at barn ikke sjoner hva dere sier jeg tror at barn har hort dette for dere må vise at dere bryr dere dere må jore det bedere ellers kommer barn til å tenket at det betyr ingen ting

Tema: Barneombudet
Hei,
Tusen takk for at du sier hva du mener.
Har du skrevet til oss før og fått et svar som var vansklig å forstå?
Eller tenker du at svarene våre er vansklige å forstå?
Vi er veldig grad for å få vite hva vi kan bli bedre på. Det er viktig at barna forstår det vi skriver.
Er det noe du lurer på, så send oss gjerne spørsmålet på nytt. Vi skal i så fall svare deg så godt vi kan.