17. juni 2019
Barneombudet
Når dere svare så virker det som om dere setter oss videre til andre personer eller tjenester. Kunne det vært mulig å få deres mening uten at vi blir henvist til andre?

Tema: Barneombudet
Hei, og takk for tilbakemeldingen din.
Vi prøver så godt vi kan å svare på de spørsmålene som vi får. Det vi er best å svare på er spørsmål om barns rettigheter. Alt som havner utenfor det, for eksempel psykisk helse, seksualitet, kjærlighet og så videre er det andre som er bedre på å svare på enn oss.
Ofte legger vi også inn lenker til sider på barneombudet.no der vi skriver mer om de ulike temaene.
Dersom det er noen spesielle spørsmål der du syns vi ikke har svart godt nok og vært for raske med å vise videre til andre, så må du gjerne si fra om det.