23. august 2017
Vold
Hei! Jeg er en jente som er tynn og fin og Jar gutter etter meg. Hver dag etter skolen kommer deg gutter bort til meg og spør om de kan bli med meg hjem. De er 5 mot 1 jeg sir ja men ikke gjør noe med meg. Nær vi kommer til meg begynner de og spørre om vi kan gå inn på rommet mitt. Ja sier jeg etter deg begynner en gutt og ta meg på rumpa og puppene. De andre kommer med og gjør det også. Jeg ble voldet sv 5 gutter og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det har skjedd mange ganger. Når de voldtar meg tar de av meg klærne og tar av seg sine klær og då har de sex med meg de stappet kuken i munnen min og fitta mi og sprutet meg i ansiktet tar meg på puppene ligger på meg. Plis hjelp meg!?

Tema: Vold
Hei,
Vi er glad at du skriver til oss for å få hjelp. Det du forteller om er seksuelle overgrep. Det er veldig alvorlig. Å oppleve dette kan gjøre at barn og unge får det vanskelig. Derfor er det viktig at du får hjelp.
Vi vil gjerne at du forteller dette til en voksen. De kan gi deg hjelp og støtte.
Alarmtelefonen for barn og unge 116 111 kan hjelpe deg. Når du ringer dit får du snakke med en voksen som er vant til å snakke med barn som har det vanskelig. De vet veldig mye om hva som kan gjøres. Du kan også ringe til barnehuset, de jobber med barn og unge som er utsatt for overgrep. De er flinke til å snakke med barn om dette.
Du kan snakke med en voksen du kjenner, kanskje en lærer eller helsesøster.
Du også velkommen til å ringe til oss hos Barneombudet. Nummeret er 22993950. Du kan ringe mellom kl. 09.00-15.00. Spør etter Elin eller Tone V.
Vi tror det er viktig at du får snakket med noen så snart du kan.