23. august 2017
Vold
Jeg er en fin 7 åring tynn osv…. Jeg blir voldtar sv 5 gutter samtidig de har sex med meg de tar av seg klærne og stappet kuken inn i gutta munnen jeg trenger hjelp! Hjelp?

Tema: Vold
Hei,
Vi er glad at du skriver til oss for å få hjelp. Det du forteller om er seksuelle overgrep. Det er veldig alvorlig. Å oppleve dette kan gjøre at barn og unge får det vanskelig. Derfor er det viktig at du får hjelp.
Vi vil gjerne at du forteller dette til en voksen. De kan gi deg hjelp og støtte.
Alarmtelefonen for barn og unge 116 111 kan hjelpe deg. Når du ringer dit får du snakke med en voksen som er vant til å snakke med barn som har det vanskelig. De vet veldig mye om hva som kan gjøres. Du kan også ringe til barnehuset, de jobber med barn og unge som er utsatt for overgrep. De er flinke til å snakke med barn om dette.
Du kan snakke med en voksen du kjenner, kanskje en lærer eller helsesøster.
Du også velkommen til å ringe til oss hos Barneombudet. Nummeret er 22993950. Du kan ringe mellom kl. 09.00-15.00. Spør etter Elin eller Tone V.
Vi mener det er viktig at du snakker med noen om dette så snart du kan.