4. mai 2018
Venner
Hei det er en jente i klassen som er frekk mot meg og de andre i klassen. En dag så sa hun noe stygt til en jente i klassen så sa jeg stopp så sa hun drittunge til meg. Og hun er veldig frekk mot meg hun har problemer med alle i klassen men hun har noen utvalgte hun er mest frekk mot og jeg er en av de og jrg er aldru frekk mot hun og når jegsier stopp så stopper hun ikke

Tema: Mobbing Skole
Hei, så fint du skriver til oss!
Det er ikke gøy at andre er frekke. Sånn skal det ikke være!
Alle barn har rett til å ha det bra på skolen. Det er de voksne sitt ansvar å hjelpe til sånn at dere kan få det fint i klassen og på skolen. Rektor og lærerne må passe på at alle er snille med hverandre. Vårt råd er at du sier i fra til en lærer, rektor eller foreldrene dine. Da må de voksne på skolen ordne opp.
denne siden står det mer om hva rektor skal gjøre hvis noen på skolen plager hverandre.
Vi håper det ordner seg raskt. Hvis ikke kan du skrive til oss igjen!