6. april 2018
Veldedighet
Hva kan jeg gjøre for at jeg kan få inn penger til veldedighet og hvem kan jeg gi det til takk for svar på forhånd

Tema: Fritid
Hei,
Så fint at du ønsker å hjelpe andre!
Det er mange organisasjoner som ønsker hjelp. Redd Barna og Røde Kors er  to av mange organisasjoner som gjør mye bra for å hjelpe barn som trenger det.
Begge organisasjonene har egne nettsider som gir råd på hvordan du kan starte din egen innsamling.
Gå inn på disse sidene hos Redd Barna og Røde Kors
Det finnes mange andre organisasjoner også. Kanskje kan du få hjelp av en voksen du kjenner. Det kan være fint å diskutere hva du ønsker at pengene som samles inn skal gå til. På den måten kan dere sammen finne ut hvilken organsisasjon pengene bør gå til.
Lykke til med innsamlingsaksjonen!