7. februar 2019
trusler
hei..jeg får masse drapstrussler av en person jeg vet ikek hvem den personen er men den personen skriver at han skal drepe meg og sier at jeg er stygg og teit..

Tema: Mobbing
Hei, så bra at du skriver til oss.
Si ifra til en voksen. Det er ikke lov å komme med sånne trusler, og en voksen kan hjelpe deg å stoppe det. Du kan si ifra til foreldrene dine eller en voksen på skolen.
Ikke slett meldingene. Når du ser på dem sammen med en voksen, ta skjermbilde så dere vet hva som har skjedd. Så kan dere blokkere avsender så ikke det kommer flere meldinger. Sammen kan dere vurdere om dere skal si fra til politiet.
Vi håper det ordner seg for deg.