23. mai 2017
Straff fra voksen.
Hei, jeg driller i korps og på 17.mai i toget tok en voksen meg ut og begynte og sjefte på meg og jeg fikk ikke lov til og gå fra henne tilbake til plassen min med drill jentene. Jeg måtte gå bakerst med henne. Jeg ringte til mamma da hentet hun meg gråtende. Er det lov og skjefte og gjøre sånt mot et barn når jeg ville tilbake til plassen med de andre? De andre i korpset så på meg som at jeg hadde gjort noe veldig gærent fordi jeg fikk sjeft og ikke komme tilbake til plassen. Da ødeleggea hun 17.mai for meg.

Tema: Fritid
Hei
Dette hørtes absolutt ikke greit ut, og vi synes det er leit at dagen ble ødelagt  for deg.
Vi tror det er lurt at moren din prøver å finne ut av  dette. Kanskje dere skal begynne med å snakke med korpsleder, for å finne ut av hvem denne damen er og om hun eventuelt har noe korpset å gjøre. Hvis hun har med korpset å gjøre, tror vi det er veldig lurt at moren din og du tar en ordentlig prat med henne. Det er viktig at hun får vite hva dette gjorde med deg, og at måten hun oppførte seg på opplevde krenkende for deg.
Hvis dere ikke finner ut av det. Går det også an å skrive til korpsledelsen, slik at de kan finne ut av hva som skjedde. Ikke minst må de finne ut hva de skal gjøre for at slikt ikke skjer igjen.