7. november 2018
Stjeling av post
Min mor har i Mangen år stjelt post som er komt fra min far, farfar og farmor. Evt pakker har hun merket om og sakt er Fra henne.
Dette for at eg ikke skulle vite om dei, penger som er blitt sendt, har hun tatt selv. Hva konsekvenser kan dette få for henne?

Tema: Familie penger
Hei og takk for at du skriver til oss.
Det er ikke greit at moren din stjeler pakker, brev eller penger som er dine.
Vi vil anbefale at du tar kontakt med Fylkesmannen der du bor. Fylkesmannen har jobben med å passe på at foreldre ikke låner, stjeler eller sløser bort pengene til barna sine, og kjenner reglene godt. Fortell dem nøyaktig hva som har skjedd, og be om hjelp.
Lenke til side med oversikt over alle fylkesmannskontorene i Norge
Skriv gjerne til oss igjen dersom du ikke får den hjelpen du trenger!