7. juni 2018
Sorg
Kattungen min som var under ett år døde i natt. Han falt ut av balkongen. Vi bor i 13 etasje. Jeg begynte å skrike og gråte med en gang. Jeg gikk ned men han var død. Jeg føler at jeg ikke klarer ikke å gå ut lenger. Jeg bare gråter og gråter. Jeg vil bare Klemme og kysse han men nå går det ikke.

Tema: Følelser
Hei
Vi skjønner at du blir lei deg når du mister en katt du er glad i. Når du er lei deg, er det bra å skrive om det slik du gjør til oss nå og å snakke om det. Det kan være lurt at du snakker litt om hvordan du har det med foreldrene dine eller en annen person du stoler på.
Det å snakke om hva du føler, gjør ikke at alt blir bedre med en gang, men etterhvert kan følelsene forandre seg.
Vi håper du finner en du kan snakke med og som kan forstå hvordan du har det.