5. desember 2018
Skole
Jeg er den personen som skrev til dere en gang før jeg vill ikke gå inn i detaljer om hvordan jeg føler meg urettferdig behandlet

Tema: Skole
Hei, og takk for at du skriver til oss igjen!
Det er helt greit at du ikke vil gå i detaljer til oss.
Vi anbefaler likevel at du forsøker å prate med foreldrene dine eller med rektor på skolen, dersom du opplever at du blir urettferdig behandlet. Det er rektor som er ansvarlig for det som skjer på skolen, og dersom du ikke har det trygt og godt, så skal han eller hun gjøre noe med det.
Vi håper det løser seg for deg!