22. januar 2018
Skilte foreldre
Hei! Jeg har skilte foreldre og de har vært skilt i 6 år. Pappa har flyttet så mye før så bodde vi på …. og han på …. så da fikk vi være til han annenhver helg. Så flyttethan til …. og vi flyttet til … Da kunne vi besøke han ca. 6 ganger i året. Så flyttet han til … i … Da kunne vi besøke han 8 ganger i året. Hvorfor er nesten alle her over 10 år?

Tema: Familie
Hei, og takk for at du har skrevet til oss!
Vi har tatt bort alle stedene du har skrevet i spørsmålet ditt, for at ingen skal vite hvem du er.
Når du spør hvorfor nesten alle her er over 10 år, så er vi litt usikre på om du mener alle som skriver inn her på Spør Barneombudet eller noe annet. Hvis du mener alle som sender inn spørsmål, så vet vi dessverre ikke hvorfor. Men kanskje det kan være at mange over 10 år har lært om Barneombudet på skolen.
Hvis det var noe annet du lurte på, må du gjerne skrive til oss på nytt!
Hilsen oss hos Barneombudet