15. september 2017
rus
Jeg har røyket hasj en gang for et år siden, og ble ferska av foreldrene mine. Jeg måtte starte på rustester. Jeg vet nå at det var et dårlig valg men de hører ikke på meg. Jeg går fortsatt på testene hver uke. Føler meg undertrykt og føler at jeg blir behandlet på feil måte. Alle testene mine har vært rene det siste året også.. Er dette greit at de gjør? hva bør jeg gjøre? jeg vil ikke gå på testene lenger

Tema: rus
Hei,
Så fint at du har klart å holde deg ren et helt år.
Det er forståelig at foreldrene dine er engstelige for deg, og de har lov til å gjøre dette hvis de er bekymret for at du skal begynne igjen.
Vi foreslår at du forsøker å lage en avtale med dem om at du kan trappe ned antallet tester. I og med at du har vist rene tester så lenge, har du et godt argument for å få det til.