2. februar 2017
Litt for dårlige svar.
Dere skriver bare hva som er rett og galt, men aldri hva vi kan gjøre for å få det bedre, eller hvordan det kan fikses? Jeg har lest igjennom det som har blitt skrevet, men folk får egentlig ikke svar på det de ønsker.

Tema: Barneombudet
Hei
Fint at du skriver til oss. For at vi skal kunne bli bedre på det vi gjør, er det viktig med både positive og negative tilbakemeldinger.
Det vi i Barneombudet er best på er å svare på spørsmål om barn og unges rettigheter. Vi skjønner at det ofte ikke er nok for at barn skal få det bedre.
I tillegg skal vi også fortelle barn som har det vanskelig om hvor de kan få hjelp der de bor, og hvem som kan hjelpe dem. Vi må se på hvordan vi kan bli enda bedre til det.