1. mai 2018
Kjærlighet
Hei, jeg er en jente som har hatt kjæreste i 3mnd og 10dager, og i går slo han opp med meg. Jeg elsker han fortsatt, og jeg har lyst at han skal ta meg tilbake. Hva skal jeg gjøre????
Hilsen 16.januar

Tema: Følelser
Hei,
Takk for spørsmål. Vi forstår godt at dette er vanskelig for deg.
Vi hos Barneombudet jobber mest med barns rettigheter og ikke så mye med forelskelse og kjærlighet. Det er det heldigvis mange andre som gjør.
Du kan sjekke ung.no, der kan du stille spørsmål så svarer noen som er gode på slikt. Der er det også mange artikler du kan lese om temaet.
Du kan også prøve Kors på halsen, hvor du kan prate med eller skrive til voksne. De hører på det du har å si og hjelper deg om du vil. Helt anonymt og helt gratis.
Lykke til! Hilsen oss hos Barneombudet