4. januar 2019
Katrine i barnevernet er ikke på jobb før mandag og eg ville såve os mamma men eg får ikke låve av bolederen på institusjon eg bor på barnevernet tar ikke telefonen

Tema: Barnevern
Hei!
Vi forstår at du savner moren din og gjerne skulle vært med henne.
Når du bor på institusjon kan lederen på institusjonen bestemme om du kan sove hos moren din eller ikke.  Det er dessverre ikke noe vi kan gjøre for å hjelpe deg med dette nå.
Vi tror det beste du kan gjøre nå er å tenke at du blir på institusjonen til mandag, og forsøke å gjøre det beste ut av det, selv om det ikke er det du helst vil. De som jobber på institusjonen kan kanskje hjelpe deg med å finne på noe som gjør at tiden går litt fortere og du slipper å tenke så mye på savnet.