13. juni 2017
Ille og være hjemme
Det var en natt, for ca 2 uker siden, der moren min forsvant, hun kom aldri tilbake, politiet var hjemme med meg, mormor og tante kom senere rundt 3-4 på natta/morgenen. De fant mamma igjen, å hun kom tilbake med den DÅRLIGSTE unnskyldingen noen sinne..
Før alt dette, så hadde jeg og mamma veldig dårlig forrhold fra før av, og bv har gjort en undersøkelse på oss, men de gjorde en veldig dårlig jobb.. de brukte 3 måneder som er normalt for det, men de var aldri hjemme hos oss, å hadde ingen møter med meg å mamma i sammen, bare to møter med meg alene.
Etter det så skjedde ingenting, jeg bodde hjemme å hadde det grusomt, pga vi krangler hver dag å forholdet vårt er ikke et forhold en gang.
Etter denne hendelsen for ca 2 uker siden, så ble bv blandet inn igjen, jeg sov hos dane treneren min i ca 2 uker til sammen, og nå er jeg hjemme igjen, mamma nekter meg å sove der igjen, selv om hun har møtt treneren min og blitt kjent med henne. Mamma vet at jeg har det dårlig hjemme..
Det går utover skolen.. og karakterene mine..
De to ukene jeg var hos treneren min, man kunne se at jeg var mye mer skole interessert allerede, lærerene spurte meg om hvorfor jeg plutselig liker å jobbe med det jeg får utdelt igjen..
Men uansett, bv har gitt meg å trenren min, en saksperson og de har ikke gjort noe mer..
Jeg vil ikke bo hjemme, å jeg har det så dårlig her, hun sier jeg MÅ være hjemme hele tiden i neste uke, å det klarer jeg ikke ;(((
Jeg vil tilbake til treneren min, å det er greit for henne at jeg komemr når som helst..
Jeg klarer ikke være hjemme lenger, å bv har ikke gjort stort mye enda, men det forstår jeg, det er jo mye arbeid.. men hva skal jeg gjøre, (familien er like ille som mamma så de er ikke et alternativ)

Tema: Barnevern
Hei,
Barnevernet skal hjelpe deg. Vi synes du skal ta kontakt med saksbehandleren din å be om en samtale raskt. Du kan ha med danselæreren din hvis du vil. I samtalen kan du fortelle hvor alvorlig det er, og at du absolutt ikke vil bo hjemme. Hvis de ikke vil flytte deg hjemmefra, så må de fortelle det til deg.
Vi har en nettside hvor du kan lese mer om hva barnevernet skal gjøre og hva du kan gjøre hvis du er misfornøyd.
Du kan også ringe til Barneombudet og be om å få snakke med en av våre rådgivere, så vi prøve å hjelpe deg mer enn vi kan her på «Spør Barneombudet».
Du kan ringe til Barneombudet på nummer 22 99 39 50 mellom kl 09.00 og 15.00. Du kan også sende oss en epost til post@barneombudet.no, så vil vi forsøke å hjelpe deg mer.