Gå til innhold, Gå til meny, Gå til søk.
7. juni 2018
Hjelp
Jeg bor alene med pappa.
Jeg har aldri møtt moren min.
Om kvelden drikker pappa, da blir han sint og slår meg med et stort svvart belte.
Jeg vet ikke hva jeg skla gjøre.
Kan noen ringe politiet?

Tema: Vold
Hei
Faren din har ikke lov til å slå deg. Det er forbudt å slå et barn med vilje. Om du blir truet, slått eller skreket til, så er det viktig at du sier fra.
Her er noen som kan hjelpe:
Er det voksne rundt deg som forstår at du blir behandlet på en dårlig måte av faren din, så skal de sørge for at du får hjelp.
Vi håper dette ordner seg. Hvis du vil at vi skal melde fra til politi eller barnevern for deg, trenger vi å vite hvem du er. Da kan du ringe oss på telefon 22 99 39 50.