2. oktober 2017
Forelsket
Hei! Jeg er driit forelska i en gutt jeg har kjent hele livet😭 Alle vennene mine og bestevennen hans sier han liker meg og jeg liker han! Jeg har bare lyst til å gå bort til han å si- jeg liker deg veldig godt jeg måtte bare få d ut!! – da kan han si jeg liker deg også:D også blir vi kj eller så avviser han meg og alle ler av meg og vennskapet vårt blir ødelagt… jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Er det noen bra tegn som kan tyde på at han liker meg eller bra måte å si det på? Burde jeg i det hele tatt si det? Takk for svar på forhold Plz svar ASAP

Tema: Følelser
Hei!
Vi skjønner at dette er veldig vanskelig. Men vi i Barneombudet svarer mest på spørsmål om barn og unges rettigheter.
Spørsmål om følelser og forelskelse kan du for eksempel skrive til ung.no om.
Du kan også snakke med en voksen du stoler på om hvordan du har det, og hva du går rundt og tenker på.
Helsesøster på skolen er vant til å snakke med barn og ungdom om følelser og forelskelse. De har også taushetsplikt, så du behøver ikke være redd for at andre får vite om at du er forelsket.