16. august 2018
Følser
Hei,på forrige spørsmål skrev dere at dere ikke forsto det jeg mente med følser jeg, kan prøve og si det sånn at dere skjønner det bedre.Jeg mente liksom at hvis du tenker deg at en annen person tenker at du er finere utenpå kroppen enn inni deg.Er det greit og si til folk man møter?Dessuten vil jeg ikke skrive til ung bare fordi dere ikke tar INFORMARSJON om følser pga på ung MÅ MAN være 13 år for og sende inn spørsmål det hjelper ikke og si av dere til oss at de lar barn under 13 for sende inn spørsmål fordi de sier at hvis du er under 13 er heller Barneombudet for de som er under 13 skriver ung på sidene sine.!

Tema: Følelser
Hei!
Det er ikke greit å si til noen at man synes de er finere utenpå kroppen enn inni seg. Det er heller ikke greit å si at en annen person tenker det om deg, hvis du ikke vet at det er sant.
Mange er opptatt av hva andre tenker om dem. Det er helt vanlig. Samtidig er det eneste man egentlig kan gjøre å være en grei og hyggelig versjon av seg selv som forsøker å være positiv og ikke bry seg for mye hvis man tror at noen mener ett eller annet.
Hvis du opplever mobbing, utestengelse eller liknende, er det viktig å si fra til en voksen om det. Det kan du lese mer om her.