7. juni 2017
Flytting og panksjonering
jEG FIKK KONSEKVENSER FOR AT JEG HADDE RINGT HENNE, OG DET ENDTE TIL SLUTT MED AT HUN IKKE KOM PÅ BESØK, SOM AVTALT.
hUN HADDE OGSÅ SENDT SKJEFEN ET BREV, HVOR HUN SA OPP JOBBEN SIN, UTEN AT VI FIKK SAGT HADET TIL HVERANDRE EN GANG FOR ALLE.
jEG BLE SÅ LEI MEG, AT JEG NESTEN VILLE REISE HJEM, SÅ ILLE BLE DET.
jEG HÅPET IKKE AT DE SOM JOBBER VILLE FINNE UT AV AT JEG HADDE RINGT HENNE, MEN HUN RINGTE TIL SJEFEN PÅ AVLASTINGSBORLIGEN MIN ETTER AT JEG HADDE GJORT AVTALENE, SOM JEG BESKREV OVENFOR.
jEG GLEDET MEG DERFOR TIL JEG SKULLE DRA HJEM, SÅ JEG FIKK SKREVET TIL DERE OM DETTE.
jEG HÅPER PÅ ET LANGT,HJELPSOMT OG GREIT SVAR FRA DERE, FOR DERE skal vite at jeg tar dette svært alvorlig.
Jeg ønsker oogså at jeg kunne blitt forberedt på dette, for det ble jeg dessverre ikke.
Det er ikke greit synes jeg, at alt dette bare kom til å skje, uten at jeg fikk vite på fårhånd hva som egentlig skjedde.
Jeg ønsker ikke å reise tilbake til avlastingsborligen min, før hun kommer tilbake, og alt blir i orden igjenn.
Vi hadde også blitt gjenforent, etter at hun hadde vært sykemeldt lenge, så derfor hadde jeg ikke lyst
Jeg vil heller ikke reise tilbake til avlastingsbotil å miste henne igjenn!!!!!!!!!.
Jeg håper at dere kan hjelpe meg med dette SNAREST!!!!!!!!
Jeg vil ikke reise tilbake til avlastingsborligen min før hun kommer tilbake igjen.
Jeg håper at dere skjønner denne forferdelige situasjonen, og tar dette på allvor!
NB! Jeg ønsker et svar som er langt nok som hjelper med med dette.
For og oppsummere kort til slutt:
Dette spørsmålet handlet altså om flytting, gjenforening, artikkler i aviser , pansjonering, ringing og uforberedte opplevelser.
Jeg håper dere svarer så fort dere kan.
Jeg trenger hjelp, ellers vil jeg ikke reise til avlastingsborligen igjen.
Denne personen jeg har mistet er min engel og midnattsol, og jeg trenger derfor hjelp FORT!
Jeg vil ikke reise tilbake dit før hun kommer tilbake!
Jeg håper dere skjønte situasjonen, og hjelper meg ved å svare så fort dere kan!
Med vennlig og gråtende hilsen:
Gutt 15.

Tema: Bli hørt
Hei!
Vi skjønner at det du har opplevd er vanskelig og skuffende for deg, at du har mistet tillit til avlastningsboligen og opplever at du har blitt behandlet urettferdig.
Uansett hva som har skjedd, er det veldig viktig at du får mest mulig informasjon, sånn at du kan være forberedt og forstå bedre.
Du ønsker at vi får en person tilbake til avlastningsboligen din – du vil ikke tilbake dit før hun er tilbake. Dessverre er det vanskelig for oss å gjøre noe med dette. Hvis hun har gått av med pensjon eller flyttet, jobber hun kanskje ikke på boligen lenger.
Det som nok vil kunne hjelpe deg mest, er å snakke med noen du stoler på der du bor. Det kan være foreldre, en lærer, en som jobber i bolig eller avlastningsbolig. Fortell om det som har skjedd og be om hjelp til å forstå og til å bli trygg på avlastningsboligen igjen.
Hvis du lurer på noe annet eller trenger flere svar, håper vi at du kan ringe til oss. Nummeret er 22 99 39 50 og vi har åpent på hverdager fra kl. 09.00-15.00.