16. mars 2017
Flere vurderinger i et fag
Hei jeg går i 10. Klasse og har fått en vurdering i norsk muntlig, er ikke helt fornøyd med den. Og lurer på om jeg har krav på å få en vurdering til i dette faget?

Tema: Skole
Hei
Hvis du med spørsmålet ditt mener å ha krav på en ny vurdering som erstatter vurderingen du fikk nå i januar så er svaret nei. Du har likevel mulighet til å rette opp karakteren din i muntlig norsk frem mot eksamen.
Vi har skrevet litt om både vurdering og det å klage på karakterer på våre nettsider. Du kan se litt på begge lenkene under og se om du får mer informasjon på den måten.
Lenke til nettside om vurdering og karakterer
Lenke til nettside om å klage på karakterer
Vi håper du har fått svar på det du lurte på!