23. januar 2017
Familie
Jeg trenger hjelp moren min slår meg og skriker på meg bare for en liten sak og bare på grunn av det får jeg ikke lønn hjelp

Tema: Vold
Hei!
Det er fint at du sier fra om det som skjer hjemme.
Moren din har ikke lov til å slå deg. Det er forbudt å slå barn. Det er viktig at du forteller en voksen du stoler på om det som skjer, sånn at moren din og du kan få hjelp.
Det er mange som kan hjelpe deg. Du kan si fra til en lærer eller helsesøster på skolen. Du kan også ta kontakt med barnevernet.
Lenke til side med kontaktinformasjon til barnevernet
Hvis du er redd hjemme, kan du når som helst ringe til alarmtelefonen for barn og unge på telefon 116 111.
Vi håper du får det bedre snart.