16. april 2018
Barnevernet
Hei, eg vill bærre sei at barnevernet I møre og romsdal e noko dritt, at barnevernet e noko pess dokke tjene pæng på øydelege liv. Og døk trur at dokke gjer noko brå nor dokke øydeleger bærre.

Tema: Barnevern
Hei,
Vi forstår at du er sint på barnevernet. Du forteller oss ikke hva som har skjedd, men vi tror kanskje du kan ha nytte av å se litt er på en nettside vi har som handler om Barnevernet
Er det noe konkret du er misfornøyd med, så er det viktig at du sier i fra. På siden Mifornøyd med barnevernet forteller vi deg hvordan du kan gå fram for å klage.
Ta gjerne kontakt med oss igjen og still konkrete spørsmål, så skal vi se om vi kan veilede deg sånn at ting kan bli bedre.