7. desember 2017
barnevernet
hjelp barnevernet har ødelagt livet mitt uten at mamma eller vi ville det mamma er alene mor med meg og 2 søstre har send et melding til dere allerede

Tema: Barnevern
Hei,
Det er fint at du skriver til oss hos Barneombudet.
De som jobber i barnevernet skal høre på hva barna selv sier. Barn har rett til å bli hørt. Barnevernet hjelper mange familier mens barna bor hjemme. Noen ganger må barnevernet bestemme at barn skal bo i fosterhjem, selv om barna ønsker å bo hos foreldrene sine.
Du kan klage på måten på barnevernet hvis du ikke er fornøyd med måten du blir behandlet der. Vi har skrevet hvordan du klage på nettsidene våre.
Vi vet ikke hva som har skjedd med deg og familien din, så derfor er det litt vanskelig å gi veldig gode råd. Hvis du vil ha mer hjelp, kan du sende en epost til oss på post@barneombudet.no, og fortelle litt mer hva som har skjedd. Du kan også ringe til oss mellom kl 9 og 15 på 22 99 39 50.
Vi har også skrevet litt på nettsidene våre om hva barnevernet gjør. Du kan lese om det her.