13. oktober 2017
angrer
hva burde jeg si til den personen jeg har mobba ganske lenge. for jeg angrer veldig men føler at det holder ikke bare med et beklager.

Tema: Mobbing
Hei,
Takk for at du skriver til oss.
Det er fint at du vil be om unnskyldning. Det er sjelden feil å gjøre det. Det er ikke sikkert at personen du har mobba vil gi deg en tilbakemelding eller beskjed om at du er tilgitt, men det kan likevel være med på å gjøre det lettere for denne personen framover.
Det er ikke så lett å si akkurat hva du bør si til personen du mobba. Men kanskje du kan skrive omtrent det du skriver til oss – at du angrer veldig. Det er ikke alltid det er nødvendig med så mange ord.
For mange som har blitt mobba, er det veldig viktig å få en unnskyldning. Det kan hjelpe dem til å komme videre, til å skjønne at det ikke var dem som gjorde noe feil, og ikke være så lei seg for det som skjedde.