6. februar 2017
😰😰
Akurat nå så sitter jeg i senga mi og prøver å sove. Men jeg tenker på det at alle jeg er glad i vill bli borte en dag. Familien og vennene mine betyr sååå mye for meg. Hva skal jeg gjøre???

Tema: Følelser
Hei!
Det er trist å høre at du er så lei deg. Vi håper du har det bedre i dag.
Vi vet ikke om det har skjedd noe spesielt som gjør at du er så lei deg, men vi håper du kan finne noen å snakke med om hva du føler. Som oftest hjelper det å snakke med noen om det man er lei seg for.
Foreldrene dine skal passe på at du har det bra, og skal veilede og forklare deg hvis det er noe du lurer på eller er redd for. Har du forsøkt å snakke med dem om at du er redd for at alle rundt deg skal bli borte? De synes sikkert det er fint hvis du forteller dem hvordan du har det.
Hvis det ikke er så lett å snakke med foreldrene dine kan du kanskje finne en annen voksen du stoler på? Det kan være bestemor, en onkel eller kanskje noen på skolen din? Mange barn synes det er fint å snakke med helsesøster på skolen om ting som er vanskelig.
Vi håper du finner noen å snakke med om at du er redd og lei deg, og at ting snart blir bedre!